THE SECRETS LIFE OF THE CATWOMAN
/Eredetileg megjelent: Batman 62/

VICKI VALE'S SECRET!
/Eredetileg megjelent: Batman 73/

THE MENACE OF THE FIREFLY!
/Eredetileg megjelent: Batman 126/

THE MAN WHO QUIT THE HUMAN RACE!
/Eredetileg megjelent: Batman 165/

Megjelent: 1969. január

(Ha majd elolvastam ezeket a korai számokat, akkor külön fogok róluk írni, és itt majd linkek lesznek. Ha.)

A bejegyzés trackback címe:

https://batmankepregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr503964694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.01.30. 20:31:03

Nem azt írtad, h olvastad, csak nem tetszettek, mert túl bugyuták?

kollagén jános 2012.01.31. 07:51:22

@MolnarErik: Nem az volt, hogy 1-200-ig mindent elolvastam, de aztán nem írtam róluk, hanem szemezgettem. És mivel azok nem tetszettek, nem olvastam többet a koraiak közül. Borzasztóak... Főleg az űrkalandok. Jaj.
süti beállítások módosítása